Mutare în casă nouă – mutarea într-o casă nouă este o schimbare plină de posibilități și noi începuturi. Cu toate acestea, poate fi și o sarcină descurajantă care necesită o planificare și o organizare atentă. În acest articol, vă vom împărtăși sfaturi valoroase care vă vor ajuta să vă simțiți ca acasă în noua locuință încă din primele zile; indiferent dacă sunteți proprietar pentru prima dată sau sunteți la a doua mutare în casă nouă, aceste sfaturi vă vor asigura o tranziție lină și vă vor ajuta să vă instalați cu ușurință în noul spațiu locativ. Iată ce trebuie însă să aveți în vedere:

Lucruri de făcut înainte de mutare

De la organizarea bunurilor până la notificarea persoanelor de contact importante, există numeroase etape ce trebuie finalizate înainte de ziua propriu-zisă de mutare. Iată câteva lucruri pe care ar trebui să le faceți înainte de mutare care vă ajuta să rămâneți organizați și să faceți procesul de mutare cât mai fluid posibil:

Înainte de a începe să împachetați, vă sfătuim să aveți toate  materialele necesare achiziționate  – cutii de carton, bandă adezivă, folie cu bule, marker, transpalet etc pentru a împacheta și muta bunurile în siguranță și eficient, dar mai ales fără amânări, care sunt stresante și nedorite.

Cumpărați cutii de carton de bună calitate și care să fie de diferite dimensiuni. În acest fel, obiectele din interior nu se vor deplasa, deci vor rămâne intacte. Nu uitați să aveți un stoc de hârtie de ambalaj sau ziare vechi pentru a proteja articolele fragile. Având aceste consumabile la îndemână, veți economisi timp în timpul procesului de ambalare, care va avea loc așa cum doriți.

Alternativ, poate doriți să utilizați un serviciu profesional de mutare mobilă, cum așa cum este Move Solutions, care vă poate oferi servicii complete de relocare – ambalare, echipamente performante de transport, mașină de transport, dar și spații de depozitare. În acest fel nu vă veți faceți griji cu privire la siguranța transportului.

Un alt aspect de care este bine să țineți cont dacă aveți în plan o mutare în casă nouă este transferul utilităților în noua casă înainte de a vă muta definitiv. Acesta este esențial pentru a asigura o tranziție fără probleme. Vă recomandăm să contactați furnizorii de utilități cu cel puțin 2-3 săptămâni înainte pentru a configura serviciile de utilități. Acest pas este important deoarece vă permite să aveți servicii esențiale, cum ar fi electricitate, apă și gaz, gata de utilizare atunci când vă mutați. Transferul utilităților ajută, de asemenea, la evitarea întreruperii serviciilor.

De asemenea, trebuie remarcat faptul că, împreună cu transferul de utilități, ar trebui să luați în considerare și actualizarea serviciilor de abonament, cum ar fi cel de cablu sau internet la noua adresă mai ales dacă lucrați de acasă.

Totodată, deși împachetarea este foarte importantă, nu uitați să planificați și procesul de despachetare. Astfel, înainte de a începe să împachetați, faceți o listă detaliată a bunurilor și creați un sistem de etichetare pentru cutii. Acest lucru vă va ajuta să prioritizați ceea ce trebuie despachetat mai întâi, astfel să faceți procesul mai eficient. Luați în considerare etichetarea cutiilor cu camera căreia îi aparțin sau cu articolele pe care le conțin. În acest fel, despachetarea va fi ușoară și te va ajuta să te organizezi eficient în noua casă.

De asemenea, angajarea unei firme de mutări mobilă cu experiență este salvatoare, mai ales dacă ai foarte multe lucruri de mutat sau dacă ai în plan relocarea unei firme. Personalul calificat va simplifica procesul de mutare. Cât despre stres, acesta va fi doar o amintire dintr-o altă viață deoarece angajații unei firme de mutări mobilă au experiența necesară pentru a se ocupa de toată logistica, inclusiv de furnizarea de materiale de ambalare, ceea ce vă permite să vă concentrați mai bine asupra altor aspecte mai puțin stresante, spre exemplu, ce stil de amenajare să alegeți pentru dormitorul copiilor.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *