Mutări mobilă București: Mutarea într-o casă nouă este o schimbare binevenită în viața fiecăruia  Cu toate acestea, când vine vorba de mutarea mobilei într-un oraș așa aglomerat cum este București, trebuie să știi că este nevoie de o planificare în detaliu și o organizare atentă. În acest articol, îți împărtășim o serie de informații care te vor ajuta să te simți bine în noua ta casă încă din prima zi. Astfel că, indiferent dacă ești pentru prima dată proprietar sau o persoană cu experiență în mutare, aceste reguli pentru mutări mobilă București îți vor asigura o tranziție lină și te vor ajuta să te instalezi cu ușurință în noua locuință.

Lucruri de făcut înainte de mutare

Când vorbim de organizarea bunurilor ce trebuie  până la notificarea persoanelor de contact importante, există numeroase sarcini care trebuie finalizate înainte de sosirea datei de mutare. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le ai în vedere înainte de mutare pentru a rămâne organizat și pentru a face procesul de mutare cât mai simplu posibil:

Cumpără materiale necesare pentru ambalat

Înainte de a începe să împachetezi, asigură-te că ai tot ce este nevoie pentru a împacheta corespunzător fiecare piesă de mobilier sau bunuri personale.

Alege cutii de ambalat de bună calitate și de diferite dimensiuni, folie cu bule și markere pentru a eticheta cutiile. Nu uita să ai la îndemână hârtie de ambalaj sau ziare vechi pentru a proteja obiectele fragile. În acest fel, vei economisi timp și nu te vei confrunta cu accidente neplăcute.

Totodată, te sfătuim să apelezi la un serviciu profesional de mutare, așa cum este Move Solutions, deoarece oferă servicii complete de relocare, dar și spații de depozitare prevăzute cu sistem de supraveghere și găuri de aerisire astfel încât mobilierul depozitat în interior să rămână intact, fără niciun fel de deteriorări.

Transferă utilitățile în noua casă

Transferul utilităților în noua ta casă înainte de a te muta este esențial pentru a asigura o tranziție fără probleme. Îți recomandăm să contactezi furnizorii de utilități cu cel puțin 2-3 săptămâni înainte pentru a transfera serviciile.

Acest pas este important deoarece trebuie să dispui de electricitate, apă și gaze chiar din prima zi. De asemenea, împreună cu transferul de utilități, trebuie să ai în vedere actualizarea serviciilor de abonament, cum este cablul TV și internetul, la noua adresă.

Fă un plan de despachetare

Deși împachetarea este esențială, nu uita să planifici și procesul de despachetare odată ajuns în noua locuință. Așadar, înainte de a începe să împachetezi, fă o listă detaliată a bunurilor și creează un sistem de etichetare pentru toate cutiile. Acest lucru te va ajuta să prioritizezi ceea ce trebuie despachetat mai întâi și să faci procesul de relocare mai eficient.

Ia în considerare etichetarea cutiilor cu camera din care aparțin sau articolele pe care le conțin. În acest fel, despachetarea va fi ușor de făcut.‍

Angajarea unei firme de mutări mobilă este importantă deoarece va simplifica procesul de mutare și îți va oferi o serie de avantaje. Move Solutions, pe lângă serviciile de transport și închiriere spații de depozitare, dispune de utilaje performante pentru manipularea mobilierului greu în spațiile și la etajele greu accesibile. Astfel de echipamente sunt liftul exterior pentru mobilă și stair climber-ul, care sunt de un real ajutor dacă locuiești într-un bloc fără lift sau dacă dorești să muți sediul unei firme și trebuie să transporți echipamente de birou grele sau fragile.

Personalul Move Solutions are experiența necesară pentru a se ocupa de toată logistica, inclusiv de furnizarea de materiale de ambalare. Acesta este instruit să manipuleze obiecte mari de uz casnic și să elimine astfel riscul de deteriorare a obiectelor, deci nu vor exista reparații costisitoare.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *