Relocare sediu firmă:  mutarea unei firme include o serie de aspecte ce țin de organizare și planificare  pe care trebuie să le ai în vedere pentru a te bucura de o tranziție ușoară, fără stres sau costuri în plus. Un element important în tot acest proces este  utilizarea adecvată a echipamentelor și a materialelor necesare pentru a dispune de o relocare sediu firmă eficientă. Ghidul de mai jos îți oferă o privire detaliată în ceea ce privește principalelor echipamente și materiale de care vei avea nevoie în timpul procesului de tranziție. Iată care sunt acestea:
 
1.     Cutii de ambalare de bună calitate și de diferite mărimi
Alege cutii rezistente, de diverse dimensiuni, pentru a transporta echipamentele de birou. Asigură-te că etichetezi fiecare cutie cu conținutul și destinația sa în noul sediu, pentru o identificare ulterioară mai ușoară.
 
2.     Materiale de împachetat
Folosește folie cu bule de aer, hârtie de împachetat sau spumă pentru a proteja obiectele fragile. În acest fel vei putea preveni deteriorarea acestora în timpul transportului.
 
3.     Paturi de protecție pentru mobilierul de birou
Acoperă mobilierul cu huse de protecție pentru a preveni zgârieturile și deteriorările în timpul manipulării. Totodată, folosește paturi de protecție pentru mobilier. Astfel, vei putea manipula și transporta mai ușor mobilierul greu.
De asemenea, folosește folie de plastic sau cu bule pentru a proteja suprafețele delicate ale mobilierului.
 
4.     Echipamente de manipulare piese de mobilier grele sau voluminoase
Te sfătuim să cumperi diverse echipamente de transport, cum este transpaletul manual sau cărucioare cu roți.
 
5.     Echipamente IT și protejarea datelor
 
Ambalează cu atenție echipamentele IT, precum servere și computere, pentru a preveni deteriorarea acestora în timpul transportului. Te sfătuim să faci backup-uri ale datelor pentru a evita pierderile acestora în cazul unor situații neprevăzute.
 
Firma de mutări mobilă Move Solutions oferă servicii de top în domeniul relocărilor de firme. Pe lângă serviciile complete de relocare: ambalare, materiale necesare sau spații de depozitare, Move Solutions pune la dispoziție utilaje performante de manipulare și transport mobilier greu.
Move Solutions dispune de echipamente de manipulare avansate precum liftul exterior pentru mobilă – cu care se poate muta mobilier sau echipamente de birou grele de la etajele superioare – sau  pianoplanul, cu care se pot transporta obiecte grele pe scări. Iată de ce să alegi Move Solutions:
 
Servicii complete de împachetare și ambalare
Prin aceste servicii, Move Solutions se asigură că bunurile tale sunt protejate în timpul transportului. Astfel, se vor folosi cutii rezistente și  materiale de ambalare de calitate pentru a nu există deteriorări sau pierderi în timpul transportului. În acest fel, totul va ajunge la destinație în condiții impecabile.
 
Soluții personalizate de transport
Move Solutions dispune de vehicule adaptate în funcție de fiecare transport. Totodată, angajații săi se asigură că fiecare obiect este depozitat cum trebuie în mașină, pentru a reduce riscul de deteriorare a obiectelor în timpul transportului și asigurând, totodată, o livrare rapidă la noul sediu al firmei tale.
 
Spații de depozitare sigure și accesibile
Pentru situațiile în care este necesară depozitarea temporară a bunurilor, Move Solutions pune la dispoziție spații de depozitare securizate și monitorizate. Astfel, poți avea încredere că bunurile tale sunt în condiții optime până când vor fi  livrate la noul sediu.
 
Asistență profesională de la A la Z
Echipa Move Solutions oferă asistență permanentă, de la planificarea inițială până la finalizarea relocării. Cu un personal dedicat și bine pregătit, Move Solutions răspundă prompt cerințelor specifice ale fiecărui client pentru a asigura o relocare sediu firmă eficientă și într-un timp scurt.
 
Echipamentele de transport performante, serviciile complete de împachetare și ambalare, transportul sigur și spațiile de depozitare bine întreținute pe care le oferă Move Solutions te asigură că businessul tău va putea fi reluat fără probleme în noul sediu la data dorită.
 
 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *